Zainteresowany mocą Focusa ST lub Mustanga? Mocy przybywaj! Wypełnij formularz i ciesz się mocą!

Focus ST


Najnowszy Ford Focus ST kontynuuje tradycję Focusa, od początku znanego ze świetnie zaprojektowanego układu jezdnego. To samochód łączący radość prowadzenia ? jaką można odczuć dopiero na krętych drogach ? ze świetnymi osiągami na torze oraz funkcjonalnością przewyższającą inne samochody w tej klasie.

W Focusie ST pojawia się również nowatorskie rozwiązanie, pozwalające zmniejszać zwłokę charakterystyczną dla pracy turbosprężarki, zastosowane wcześniej w sportowym Fordzie GT oraz w pick-upie F-150 Raptor. Zabieg ten wyraźnie szybciej uwalnia wysoką moc silnika w sportowym i torowym trybie jazdy.



Funkcja anti-lag, eliminująca opóźnienie, utrzymuje otwarcie przepustnicy, gdy kierowca zdejmuje nogę z pedału gazu, co powoduje złagodzenie zmiany kierunku przepływu powietrza z turbosprężarki, a to z kolei umożliwia utrzymanie obrotów turbiny i szybszy wzrost ciśnienia doładowania, gdy kierowca ponownie zechce przyspieszyć.?Focus ST z silnikiem 2,3 EcoBoost oferuje zużycie paliwa 7,9 l/100 km i emisję CO2 od 179 g/km.*

6-stopniowa ręczna skrzynia biegów Forda Focus ST umożliwia znacznie szybszą zmianę biegów i daje bardziej sportowe odczucia, dzięki mniejszemu o 7 procent skokowi drążka niż w przypadku standardowej skrzyni biegów stosowanej w najnowszej generacji Focusa. Funkcja wyrównania obrotów silnika i skrzyni biegów (rev-matching), która pojawiła się po raz pierwszy w najnowszym wcieleniu Forda Mustanga, jest dostępna także jako element opcjonalnego pakietu ?wyczynowego? (Performance Pack) w egzemplarzach z 2,3-litrowym silnikiem EcoBoost i ręczną skrzynią biegów.

Napisz do nasUmów się na jazdę próbną



Mustang

Legendarny silnik V8 o pojemności 5,0 l idealnie pasuje do Forda Mustang. Udoskonalony mechanizm rozrządu zaworowego oraz głowice pozwalają na osiągniecie 450 KM (331 kW) mocy oraz 529 Nm momentu obrotowego. Specjalnie zaprojektowany kolektor ssący zapewnia lepszy przepływ powietrza przy niskich prędkościach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję szkodliwych składników spalin.

Specjalnie dostrojony do Forda Mustang silnik EcoBoost o pojemności 2,3 l łączy doskonałe

osiągi z wiodącym w swojej klasie zużyciem paliwa. Turbodoładowanie z funkcją chwilowego zwiększenia momentu obrotowego overboost, zapewnia wyższy moment obrotowy podczas przyspieszania z maksymalnie otwartą przepustnicą.


Całkowicie niezależne zawieszenie Forda Mustang zostały dostrojone w taki sposób, by ograniczyć do minimum przechyły wzdłużne, jak i poprzeczne nadwozia. Dzięki temu Ford Mustang prowadzi się pewnie w każdej sytuacji.

Napisz do nasUmów się na jazdę próbną

Aktualności i wydarzenia


Zasady i warunki Polityka prywatności Kariera